onsdag 3 augusti 2016

Nakenlek - Katerina Janouch

Tidigare i somras läste jag Katerina Janouchs Hudhunger som är den första boken i en trilogi erotiska böcker. Nu kände jag att det var dags att återuppta serien och fortsätta med bok nummer två, Nakemlek.

Rosanna Wilde har nu lämnat sin man Nathan efter flera års äktenskap. Nu lever hon singelliv och umgås mest med väninnan Gilda. Skrivkrampen börjar släppa och livet rullar liksom på... På en erotisk fest träffar hon sin exman igen... 

Det är sex, sex och åter sex. Jag tyckte att Hudhunger var hyfsat bra och visst, det var mycket sex i den också, men här är det ännu mer. Emellanåt blir det nästa skrattretande! Jag uppskattar dock Janouchs sätt att beskriva utan försköning. Det är ärligt och rakt på sak - inte blommigt och ljuvligt!
Det är lättläst och lättsmält och jag kommer absolut läsa den tredje och sista delen också när den kommer ut i höst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar