måndag 1 februari 2016

Februariplanering!

Dags att planera läsningen för februari månad. Jag är nöjd med januari månads läsning och hoppas att jag ska hinna läsa och blogga minst lika mycket den här månaden!

I utarmningen Temaläsning 2016 är månadens tema alltså Kärlek, relationer och feelgood. Jag har inte helt bestämt mig för vilken bok jag tänker läsa här ännu. Kanske någon har ett bra tips?

I min boktolva är det nu Roslund och Hellström som står i fokus och jag tänker läsa Odjuret som ju är den första boken i deras serie.

I spänningsutmaningen blir det Färjan av Mats Strandberg jag läser. Jag har precis påbörjat den och den verkar minst sagt lovande!

I övrigt fortsätter jag att bocka av böcker från Pockettoppen och jag har även fått några trevliga recensionsexemplar som jag gärna vill hinna läsa denna månaden!


Det kan även vara så att jag hoppar på någon utmaning till under månaden då jag sett att det eventuellt är lite nya aktiviteter på gång i bokbloggsvärlden, men vi får se vad tiden räcker till! 


2 kommentarer: