fredag 1 januari 2016

Januariplanering!

Nytt år och således en ny månad! Så, vad har jag då för planer för januari!?

Sofie Sarenbrants debut Vecka 36 följde med hem från biblioteket för ett par månader sedan. Den blev sedan bara liggande bredvid sängen och har bara lånats om när tiden gått ut. Men NU tänkte jag faktiskt ta tag i den. Tänker att det får bli månadens bidrag i Spänningsutmaningen!

I Boktolvan tänker jag mig Jonas Moströms första bok om Axberg och Jensen, Dödens pendel. Den har stått i hyllan i flera år nu. En riktig hyllvärmare med andra ord!

Temaläsningen i januari bjuder på biografier och jag har reserverat Tilde de Paulas bok Tiden läker inga sår på biblioteket, så jag hoppas att den snart är redo att hämtas!

Utöver detta kommer det säkerligen några godbitar på Pockettoppen också!

Tror att det här kommer bli en riktigt bra läsmånad!!




1 kommentar: